C. Aysuna Türkyılmaz. Geçmişin Gücü Retro Pazarlama Retro Pazarlama Sürecinde Duygusal Bağlılığın Marka Sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım2016, pp.178
Aysuna Türkyılmaz, C. 2016. Geçmişin Gücü Retro Pazarlama Retro Pazarlama Sürecinde Duygusal Bağlılığın Marka Sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma . Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul.
Aysuna Türkyılmaz, C., (2016). Geçmişin Gücü Retro Pazarlama Retro Pazarlama Sürecinde Duygusal Bağlılığın Marka Sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
Aysuna Türkyılmaz, CEYDA. Geçmişin Gücü Retro Pazarlama Retro Pazarlama Sürecinde Duygusal Bağlılığın Marka Sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2016
Aysuna Türkyılmaz, CEYDA A. . Geçmişin Gücü Retro Pazarlama Retro Pazarlama Sürecinde Duygusal Bağlılığın Marka Sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma . Beta Basım Yayım Dağıtım, 2016.
Aysuna Türkyılmaz, C. (2016) Geçmişin Gücü Retro Pazarlama Retro Pazarlama Sürecinde Duygusal Bağlılığın Marka Sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma . 1st edn. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
@book{book, author={CEYDA AYSUNA TÜRKYILMAZ}, title={Geçmişin Gücü Retro Pazarlama Retro Pazarlama Sürecinde Duygusal Bağlılığın Marka Sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım}, year={2016} }