S. ENE, "İçsel Pazarlamaya Yönelik Olarak Çalışanların Pazarlama Kültürünün Oluşturulmasının İşletme Performansını Arttırmadaki Rolü," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.5, pp.67-90, 2013
ENE, S. 2013. İçsel Pazarlamaya Yönelik Olarak Çalışanların Pazarlama Kültürünün Oluşturulmasının İşletme Performansını Arttırmadaki Rolü. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.5 , 67-90.
ENE, S., (2013). İçsel Pazarlamaya Yönelik Olarak Çalışanların Pazarlama Kültürünün Oluşturulmasının İşletme Performansını Arttırmadaki Rolü. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.5, 67-90.
ENE, SELDA. "İçsel Pazarlamaya Yönelik Olarak Çalışanların Pazarlama Kültürünün Oluşturulmasının İşletme Performansını Arttırmadaki Rolü," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.5, 67-90, 2013
ENE, SELDA. "İçsel Pazarlamaya Yönelik Olarak Çalışanların Pazarlama Kültürünün Oluşturulmasının İşletme Performansını Arttırmadaki Rolü." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.5, pp.67-90, 2013
ENE, S. (2013) . "İçsel Pazarlamaya Yönelik Olarak Çalışanların Pazarlama Kültürünün Oluşturulmasının İşletme Performansını Arttırmadaki Rolü." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.5, pp.67-90.
@article{article, author={SELDA ENE}, title={İçsel Pazarlamaya Yönelik Olarak Çalışanların Pazarlama Kültürünün Oluşturulmasının İşletme Performansını Arttırmadaki Rolü}, journal={Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi}, year=2013, pages={67-90} }