N. E. Dilmen, "Sosyal Paylaşım Ağlarının Reklam ve Pazarlama Disiplinleri İçerisinde Kullanımı," In Sosyal Medya / Akademi , İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2012, pp.174-186.
Dilmen, N. E. Sosyal Paylaşım Ağlarının Reklam ve Pazarlama Disiplinleri İçerisinde Kullanımı. 2012. In Sosyal Medya / Akademi , Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 174-186.
Dilmen, N. E., (2012). Sosyal Paylaşım Ağlarının Reklam ve Pazarlama Disiplinleri İçerisinde Kullanımı. Sosyal Medya / Akademi (pp.174-186), İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
Dilmen, NECMİ. "Sosyal Paylaşım Ağlarının Reklam ve Pazarlama Disiplinleri İçerisinde Kullanımı." In Sosyal Medya / Akademi , 174-186. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2012
Dilmen, NECMİ E. . "Sosyal Paylaşım Ağlarının Reklam ve Pazarlama Disiplinleri İçerisinde Kullanımı." Sosyal Medya / Akademi , Beta Basım Yayım Dağıtım, 2012, pp.174-186.
Dilmen, N. E. (2012) "Sosyal Paylaşım Ağlarının Reklam ve Pazarlama Disiplinleri İçerisinde Kullanımı", Sosyal Medya / Akademi . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={NECMİ EMEL DİLMEN}, chaptertitle={Sosyal Paylaşım Ağlarının Reklam ve Pazarlama Disiplinleri İçerisinde Kullanımı}, booktitle={ Sosyal Medya / Akademi}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım}, city={İstanbul},year={2012} }