L. GÜRLEROĞLU Et Al. , "Tarihi Bilimsel Deneylerin Ortaokul Öğrencileri ile Yeniden Yapılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Kelime İlişkilendirme Düzeylerine Etkisi," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.17, no.2, pp.1055-1083, 2023
GÜRLEROĞLU, L. Et Al. 2023. Tarihi Bilimsel Deneylerin Ortaokul Öğrencileri ile Yeniden Yapılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Kelime İlişkilendirme Düzeylerine Etkisi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.17, no.2 , 1055-1083.
GÜRLEROĞLU, L., ÖĞÜNMEZ, C. E., UYANIK, S., YILDIZ, K., & GÜVEN, İ., (2023). Tarihi Bilimsel Deneylerin Ortaokul Öğrencileri ile Yeniden Yapılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Kelime İlişkilendirme Düzeylerine Etkisi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.17, no.2, 1055-1083.
GÜRLEROĞLU, LERNA Et Al. "Tarihi Bilimsel Deneylerin Ortaokul Öğrencileri ile Yeniden Yapılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Kelime İlişkilendirme Düzeylerine Etkisi," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.17, no.2, 1055-1083, 2023
GÜRLEROĞLU, LERNA Et Al. "Tarihi Bilimsel Deneylerin Ortaokul Öğrencileri ile Yeniden Yapılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Kelime İlişkilendirme Düzeylerine Etkisi." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.17, no.2, pp.1055-1083, 2023
GÜRLEROĞLU, L. Et Al. (2023) . "Tarihi Bilimsel Deneylerin Ortaokul Öğrencileri ile Yeniden Yapılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Kelime İlişkilendirme Düzeylerine Etkisi." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.17, no.2, pp.1055-1083.
@article{article, author={LERNA GÜRLEROĞLU Et Al. }, title={Tarihi Bilimsel Deneylerin Ortaokul Öğrencileri ile Yeniden Yapılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Kelime İlişkilendirme Düzeylerine Etkisi}, journal={Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2023, pages={1055-1083} }