S. ŞENGÜL And D. YILMAZ, "Sınıf Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerinin Veri İşleme Bağlamındaki İspat Şemaları ile Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri," PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES , vol.7, no.17, pp.218-242, 2022
ŞENGÜL, S. And YILMAZ, D. 2022. Sınıf Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerinin Veri İşleme Bağlamındaki İspat Şemaları ile Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri. PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES , vol.7, no.17 , 218-242.
ŞENGÜL, S., & YILMAZ, D., (2022). Sınıf Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerinin Veri İşleme Bağlamındaki İspat Şemaları ile Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri. PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES , vol.7, no.17, 218-242.
ŞENGÜL, SARE, And DİLARA YILMAZ. "Sınıf Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerinin Veri İşleme Bağlamındaki İspat Şemaları ile Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri," PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES , vol.7, no.17, 218-242, 2022
ŞENGÜL, SARE And YILMAZ, DİLARA. "Sınıf Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerinin Veri İşleme Bağlamındaki İspat Şemaları ile Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri." PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES , vol.7, no.17, pp.218-242, 2022
ŞENGÜL, S. And YILMAZ, D. (2022) . "Sınıf Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerinin Veri İşleme Bağlamındaki İspat Şemaları ile Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri." PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES , vol.7, no.17, pp.218-242.
@article{article, author={SARE ŞENGÜL And author={DİLARA YILMAZ}, title={Sınıf Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerinin Veri İşleme Bağlamındaki İspat Şemaları ile Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri}, journal={PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES}, year=2022, pages={218-242} }