Y. YILMAZ, "Televizyonda Aşırı Tüketimi Tavsiye Edilmeyen Gıda Reklamları İçin Besin Profili Modelinin Değerlendirmesi," Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi HİRE , vol.3, no.2, pp.106-130, 2020
YILMAZ, Y. 2020. Televizyonda Aşırı Tüketimi Tavsiye Edilmeyen Gıda Reklamları İçin Besin Profili Modelinin Değerlendirmesi. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi HİRE , vol.3, no.2 , 106-130.
YILMAZ, Y., (2020). Televizyonda Aşırı Tüketimi Tavsiye Edilmeyen Gıda Reklamları İçin Besin Profili Modelinin Değerlendirmesi. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi HİRE , vol.3, no.2, 106-130.
YILMAZ, YALÇIN. "Televizyonda Aşırı Tüketimi Tavsiye Edilmeyen Gıda Reklamları İçin Besin Profili Modelinin Değerlendirmesi," Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi HİRE , vol.3, no.2, 106-130, 2020
YILMAZ, YALÇIN. "Televizyonda Aşırı Tüketimi Tavsiye Edilmeyen Gıda Reklamları İçin Besin Profili Modelinin Değerlendirmesi." Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi HİRE , vol.3, no.2, pp.106-130, 2020
YILMAZ, Y. (2020) . "Televizyonda Aşırı Tüketimi Tavsiye Edilmeyen Gıda Reklamları İçin Besin Profili Modelinin Değerlendirmesi." Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi HİRE , vol.3, no.2, pp.106-130.
@article{article, author={YALÇIN YILMAZ}, title={Televizyonda Aşırı Tüketimi Tavsiye Edilmeyen Gıda Reklamları İçin Besin Profili Modelinin Değerlendirmesi}, journal={Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi HİRE}, year=2020, pages={106-130} }