G. D. Türk And S. Bayrakcı, "Pandemi Sürecinde Modern İnsanın Anlam Arayışı: Sosyal Medya ve Küresel Spiritüel Pazar," In Sosyal Medya Psikolojisi , Ankara: Nobel Yayınevi, 2020, pp.159-197.
Türk, G. D. And Bayrakcı, S. Pandemi Sürecinde Modern İnsanın Anlam Arayışı: Sosyal Medya ve Küresel Spiritüel Pazar. 2020. In Sosyal Medya Psikolojisi , Nobel Yayınevi, Ankara, 159-197.
Türk, G. D., & Bayrakcı, S., (2020). Pandemi Sürecinde Modern İnsanın Anlam Arayışı: Sosyal Medya ve Küresel Spiritüel Pazar. Sosyal Medya Psikolojisi (pp.159-197), Ankara: Nobel Yayınevi.
Türk, Gül, And SERKAN BAYRAKCI. "Pandemi Sürecinde Modern İnsanın Anlam Arayışı: Sosyal Medya ve Küresel Spiritüel Pazar." In Sosyal Medya Psikolojisi , 159-197. Ankara: Nobel Yayınevi, 2020
Türk, Gül D. And Bayrakcı, SERKAN. "Pandemi Sürecinde Modern İnsanın Anlam Arayışı: Sosyal Medya ve Küresel Spiritüel Pazar." Sosyal Medya Psikolojisi , Nobel Yayınevi, 2020, pp.159-197.
Türk, G. D. And Bayrakcı, S. (2020) "Pandemi Sürecinde Modern İnsanın Anlam Arayışı: Sosyal Medya ve Küresel Spiritüel Pazar", Sosyal Medya Psikolojisi . Ankara: Nobel Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Gül Dilek Türk And author ={SERKAN BAYRAKCI}, chaptertitle={Pandemi Sürecinde Modern İnsanın Anlam Arayışı: Sosyal Medya ve Küresel Spiritüel Pazar}, booktitle={ Sosyal Medya Psikolojisi}, publisher={Nobel Yayınevi}, city={Ankara},year={2020} }