Arş. Gör. ASLIHAN DOĞDU


Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim Matematik Öğretmenliği


Yayınlardaki İsimler: Doğdu Aslıhan

E-posta: aslihan.dogdu@marmara.edu.tr
Web: https://avesis.marmara.edu.tr/15499
Ofis: 332
Posta Adresi: Marmara Üniversitesi Recep Tayyip Erdoğan Külliyesi Maltepe Yerleşkesi Atatürk Eğitim Fakültesi A1 Blok / 332

Metrikler

Yayın

6

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Doktora

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye

2022 - 2025

2022 - 2025

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi, Türkiye

2018 - 2022

2018 - 2022

Lisans

Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Türkiye

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2025

2025

Eğitimde Yapay Zeka

Mesleki Eğitim

İstanbul Teknik Üniversitesi

2023

2023

Dünyada Matematik Eğitimi

Mesleki Eğitim

Gazi Üniversitesi

2022

2022

Erasmus+ RenewTeach - Developing Competences of Pre-Service Teachers through STE(A)M-Based Renewable Energy Curriculum

Mesleki Eğitim

Bursa Uludağ University/Gazi University/University of Maribor/University of Bucharest/Industry Association of Navarra

2021

2021

Eğitim Bilimleri Atölyesi

Mesleki Eğitim

Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Makaleler

Tümü (1)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Matematik Eğitimi ve Sürdürülebilirlik: Türkiye ve İsveç Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

Doğdu A., Et S. Z.

İstanbul Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ocak 2025, ss.51, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

2. A Systematic Review of Theses on Cognitive Demand in the Field of Mathematics Education in Türkiye

Doğdu A., Seçer S.

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi - IV, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2024, ss.113-114, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

3. 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Bilişsel İstem Düzeylerinin İncelenmesi

Doğdu A., Seçer S.

Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sinop, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2024, ss.19-20, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

4. Integration of Technology into Science and Mathematics Textbooks Activities: A Document Analysis

Doğdu A., Et S. Z.

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.893-898, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

5. 8. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Öğrenme Alanındaki Hata ve Kavram Yanılgıları

Doğdu A., Özcan H., Aytemiz S., Aliustaoğlu F.

ERPA International Congress on Education, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 23 Eylül 2022, ss.16, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Ödüller

Temmuz 2022

Temmuz 2022

İlköğretim Matematik Öğretmenliği Program Birincisi

Kastamonu Üniversitesi

Haziran 2022

Haziran 2022

Matematik Eğitimi Topluluğu Başkanlığı

Kastamonu Üniversitesi