Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorDoktora
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
2022 - 2025
2022 - 2025Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi, Türkiye
2018 - 2022
2018 - 2022Lisans
Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
2018 ve 2024 Ortaokul Matematik Öğretim Programlarına Göre Hazırlanan 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Görevlerin Bilişsel İstem Düzeylerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2025
2025Eğitimde Yapay Zeka
Mesleki Eğitim
İstanbul Teknik Üniversitesi
2023
2023Dünyada Matematik Eğitimi
Mesleki Eğitim
Gazi Üniversitesi
2022
2022Erasmus+ RenewTeach - Developing Competences of Pre-Service Teachers through STE(A)M-Based Renewable Energy Curriculum
Mesleki Eğitim
Bursa Uludağ University/Gazi University/University of Maribor/University of Bucharest/Industry Association of Navarra
2021
2021Eğitim Bilimleri Atölyesi
Mesleki Eğitim
Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Makaleler
Tümü (1)
Diğer Yayınlar (1)
2023
20231. 8. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Öğrenme Alanındaki Hataları ve Kavram Yanılgıları
Doğdu A., Özcan H., Aliustaoğlu F.
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
, cilt.7, sa.4, ss.139-163, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Matematik Eğitimi ve Sürdürülebilirlik: Türkiye ve İsveç Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Doğdu A., Et S. Z.
İstanbul Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ocak 2025, ss.51, (Özet Bildiri)
2024
20242. A Systematic Review of Theses on Cognitive Demand in the Field of Mathematics Education in Türkiye
Doğdu A., Seçer S.
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi - IV, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2024, ss.113-114, (Özet Bildiri)
2024
20243. 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Bilişsel İstem Düzeylerinin İncelenmesi
Doğdu A., Seçer S.
Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sinop, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2024, ss.19-20, (Özet Bildiri)
2022
20224. Integration of Technology into Science and Mathematics Textbooks Activities: A Document Analysis
Doğdu A., Et S. Z.
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.893-898, (Özet Bildiri)
2022
20225. 8. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Öğrenme Alanındaki Hata ve Kavram Yanılgıları
Doğdu A., Özcan H., Aytemiz S., Aliustaoğlu F.
ERPA International Congress on Education, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 23 Eylül 2022, ss.16, (Özet Bildiri)
Ödüller